Neohodnoceno
Značka: Hasbro
2 926 Kč
Na objednávku - termín upřesníme

Detailní informace

Detailní popis produktu

Černá série Star Wars zahrnuje 15centimetrové akční figurky, vozidla a předměty pro roli ze 40letého odkazu galaxie Star Wars, díky čemuž mohou fanoušci vytvářet galaktické scény s věrností ke komiksom, filmům a seriálům Star Wars. Tato sada akčních figurek Star Wars je detailně vypracována tak, aby vypadala jako Luke Skywalker, Luuke, Joruus C'baoth a Mara Jade z komiksů Star Wars: Poslední příkaz. S vynikajícími prvky a dekorací ztělesňuje Černá série kvalitu a realismus, který milují fanoušci Star Wars. Ať je s vámi Síla! - Tato sada figurek je inspirována komiksovou adaptací Star Wars: Poslední příkaz - skvělý dárek pro sběratele a fanoušky od 4 let a více - Fanoušci a sběratelé Star Wars™ mohou ve svých sbírkách vystavovat tyto 15 cm akční figurky (6 palců) - s prémiovým designem, komiksovou dekoracií a více místy artikulace - Tento 4-pack obsahuje 8 doplňků pro dynamickou pózovatelnost - včetně 4 světelných mečů, 2 elektrických rukou pro Joruus C'baoth a alternativní hlavu a blástr pro Maru Jade - Vystavte své nadsazení Star Wars na poličce s uzavřeným obalem s unikátním komiksovým výtvarným uměním pro každou postavu - Hledejte více akčních figurek Star Wars Black Series a vytvořte na své poličce sbírku galaktických rozměrů! (Každý se prodává zvlášť. Podléhá dostupnosti) - Luke Skywalker a Mara Jade musí čelit mistru Jedi Joruusu C'baothovi v zoufalém úsilí zachránit republiku před drtivými silami velkoadmirála Thrawna - Pro děti od 4 let a více. Obsahuje: 4 figurky a 8 doplňků. Měřítko: 15 cm.

Doplňkové parametry

Kategorie: Hračky, knihy a ostatní
Téma: Star Wars